ՄԵՐ ՈՒՂԻՆ

Հավատարիմ Թումանյանական Ուղուն

Հայոց բանակը պետք է լինի մեծաթիվ։ բոլոր ՀՀ իրավազոր քաղաքացիների մասնագիտացումն ու կենցաղավարումը պետք է համապատասխանի երկռեժիմ իրողություններին։

Գուրգեն Սիմոնյան

Անցյալ տարի եմ գրել Թումանյանի հիշատակի օրվա համար։

????️????????❤️
19.02.2023

Ազգային պետության դիմադրողականության բարձրացման համար նորը հորինելուց բացի, պետք է նաև ուսումնասիրել և վերծանել հայոց մեծերի թողած ժառանգությունը։
Թումանյանի օրը պարտադրում է վերընթերցել Թումանյան ու, նորովի հայացք նետելով գրավոր ժառանգությանը, գտնել հիմքերը, որոնց վրա կարելի է խոյացնել «Ազգ բանակ» սկզբունքը։

Ավետիս Ահարոնյանին հասցեագրած նամակներից մեկում Թումանյանն ասում է.
«Ավիկ ջան, տես, ես ունեմ 10 երեխա: Եթե իմ յուրաքանչյուր զավակ ինձ պես մտածի՝ կունենամ 100 թոռ, եթե թոռներս էլ ինձ պես մտածեն՝ կունենամ 1000 ծոռ: Մի խոսքով՝ 6 սերունդ հետո միայն ինձանից մեկ միլիոն հայ կծնվի…»:

Ամենայն հայոց բանաստեղծից Ամենայն հայոց զորավարին.
«Սիրելի Անդրանիկ, ահավոր մոմենտի առջեւ ամեն մարդ պետք է ընդհանուրի սեղանին բերի ինչ որ ունի եւ կարող է՝ թե վերահաս վտանգը կանխելու, թե բաղձալի խաղաղության հասնելու համար: Ես չորս տղա ունեմ, չորսն էլ Երկրի կառավարության Ազգային խորհրդի եւ քո տրամադրության տակ են, իսկ չորս աղջիկներս էլ պատրաստակամ գնում են թիկունքի աշխատանքներին, ինչի որ ընդունակ կլինեն…»:

Հետևություն՝
«Ազգ բանակ» հայեցակարգը խարսխվում է որակ և քանակ սկզբունքների զուգամիտման վրա.

Քանակ՝

  1. Դեմոգրաֆիական աճ (բնական աճ, հայրենադարձություն, կյանքի տևողության մեծացում),
  2. Տնտեսական բարեկեցության պատշաճ մակարդակ (բարեկեցիկ ընտանիքներ սկզբունքով, միջին խավի զգալի մեծացում),
  3. «Մեծ հայրենիքի» հայեցակարգ, ծավալապաշտական իդեալներ։

Որակ՝

  1. Ազգային մտավորականության առաջացման համար նպաստավոր իրողությունների ապահովում,
  2. Բարձրորակ հանրակրթություն, (ազգային ինքնանույնականացմամբ և հայրենաճանաչությամբ շեշտադրված),
  3. Առաջադեմ և մրցունակ բարձրագույն կրթություն (մասնագիտացման արդյունաբերականացման և արդյունաբերության գիտելիքահենք զարգացման համար),
  4. Ինքնաիրացման համահավասար, արդարացի և լայնարձակ հնարավորություններ,
  5. Հայրենասիրությունից հայրենատիրության անցում (Հայրենիքը կարելի է սիրել հայրենիքից հեռու, պատից կախված նկարին նայելով, իսկ հայրենատերը ֆիզիկապես ներկա է, ամուր կառչած է իր հողին, օգտվում, շենացնում, տնօրինում է իր ունեցածը, վերադարձնում է կորսվածը)։

Հ.Գ. Մեթոդական ՀՀ ԶՈՒ բարեփոխումների համար։
ՀՀ ԶՈՒ-ն պետք է զարգանա կոնվերգենտ մեթոդով. երկու միմյանց փոխլրացնող սկզբունքների շեշտադրմամբ, «պրոֆեսիոնալ» և «զանգվածային» բանակ սկզբունքով։

«Զանգվածային բանակ»՝
Հայոց բանակը պետք է լինի մեծաթիվ։ բոլոր ՀՀ իրավազոր քաղաքացիների մասնագիտացումն ու կենցաղավարումը պետք է համապատասխանի երկռեժիմ իրողություններին։
Իրավազոր քաղաքացիները պետք է հստակ իմանան իրենց գործողությունները ռազմական դրության պայմաններում։

«Պրոֆեսիոնալ բանակ»
Բարձրակարգ սպայական անձնակազմով համալրված ԶՈՒ, որտեղ ծառայում են ամենամրցունակ, առաջադեմ գիտելիքները ամբարած լավագույններից լավագույնները, պատրաստ նոր պատերազմներին համահունչ կրթելու և մարզելու պարտադիր զինվորական ծառայություն անցնող հայրենիքի պաշտպաններին, ինչպես նաև պահեստազոր անցած զինապարտ քաղաքացիներին։ Որոնք ունակ կլինեն խորհրդատվական միջամտություն ունենալ միջոլորտային մոբիլիզացիոն ուժերի և աշխարհազորի գործողությունների կոորդինացմանը, բանակի առջև դրված ռազմական խնդրի նվաճմանը օժանդակելու համար։

Գրառումը՝ Գուրգեն Սիմոնյանի ֆեյսբուքյան էջից։

    

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *