Անցյալից Դասեր Չքաղելով
Ցարդ թուրքը՝ յանուն ազատութեան, արդարութեան պայքարի, ժողովուրդներու իրաւունքի պաշտպանութեան, ինքնապաշտպանութեան, ինչպէս նաեւ Ցեղասպանութեան ճանաչման, ժխտողականութեան ու ռազմական ոճիրներու դէմ պայ
Ցարդ թուրքը՝ յանուն ազատութեան, արդարութեան պայքարի, ժողովուրդներու իրաւունքի պաշտպանութեան, ինքնապաշտպանութեան, ինչպէս նաեւ Ցեղասպանութեան ճանաչման, ժխտողականութեան ու ռազմական ոճիրներու դէմ պայ
Հայաստանի սովետականացումից անմիջապես հետո՝ 1920-ի դեկտեմբերի սկզբին, Ռուբենը մեկնում է Զանգեզուր, հանդիպում Նժդեհի հետ: Այստեղ նա նորից իր սիրած ստվերային դերում է: Ուղիղ վկայություններ կարծես չկան,
1917-ի Փետրվարյան հեղափոխությունը Ռուսաստանում նոր իրավիճակ է ստեղծում: Արեւելահայ գործիչները, ուղնուծուծով «ռուսական դեմոկրատիայի» ծնունդ լինելով, գլխովին ընկղմվում են նոր գործընթացի մեջ: Նրանց երազ
Բանակցություններում թուրքերը նախ տեղյակ են պահում, որ պատրաստվում են մասնակցել պատերազմին ընդդեմ Ռուսաստանի (այդ պահին դա դեռ պաշտոնապես հայտնի չէր, Թուրքիան մտավ պատերազմի մեջ միայն 1914-ի հոկտեմբեր
ԱՄՆ-ը ռուս-ամերիկյան հակամարտությունում Հայաստանին երբեք ընտրության առջև չի կանգնեցնելու: Հարգում են Հայաստանի ժողովրդի և նրա կողմից ընտրված ղեկավարության ցանկացած ընտրություն: Սասուն Քոսյան Խո
Մաս Բ Արեւելյան Հայաստանի վերահայացումը 1828-29-ին իհարկե կատարյալ չէր, այլ միայն մի երկար գործընթացի սկիզբն էր, որի ավարտը տեսավ արդեն մեր սերունդը՝ 1988-90-ին: 20-րդ դարի սկզբին Արեւելյան Հայաստ
Հայաստանն ունի խնդիր հասկանալ, թե հատկապես ո՞ր ուղղությունից կարող է լինել առավել մեծ ազդեցություն, և ի՞նչ տրամաբանություն կարող է բերել այդ ազդեցությունը՝ գործընթացը սառեցնելու՞ն, թե՞ առկա քննարկում
Հայերը ձգտում էին անկախ պետության վերականգնման: Եվ ոչ մի ազգ, որքան էլ քաղաքականապես միամիտ լինի, չի կարող որպես ազատագրում ընկալել միակցումը որեւէ օտար պետության, թեկուզեւ նախընտրելի օտարին: Հրան
Մենք ունենք իրականություն, որը դատավճիռ չէ: Այն ինչ մենք տեսնում ենք, զուտ տարբերակներից մեկն է, իսկ մյուս տարբերակները ոչ թե չկան, այլ չենք տեսնում, մինչդեռ շատ շատ կարևոր է, որ տեսնենք ու հասկանանք